www.internetteders.com
Embed Kod




   ELİF NUR YAMAN 
ISPARTA
05.08.2015 21:27:46   

Nejdet hocam merhabalar...:) 12. sınıfa başlarken keşfetmiştim bu güzel siteyi, iyiki de keşfetmişim. Sınav döneminde en büyük yardımcılarımdan biriydi bu site. Elimde sizin ders notlarınızın çıktılarıyla türev-integral yazılılarına çalıştığımda zamanları hatırlıyorum :) Birçok arkadaşım merakla kimin notları diye sormuştu ve sonra sitenize üye oldular :)) Hocam geçen sene Ygs-Lys öğrencisilerinizdendim bende ve tıpı kazanmak istediğimi yazmıştım. Akdeniz Tıp'ı kazandım ve bunu sizinle paylaşmak istedim. Emekleriniz için teşekkür ederiz hocam :) bu sene 11. sınıfa geçen kardeşimde şimdiden derslerinizi dinlemeye başladı :) Sevgiler ve saygılar...
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Evet Elif bana yazdığın o son mesajı şimdi yine okudum. Tıp kazanarısam mutlaka sizie haber vereceğim demişsin. bunu gerçekten başardın tebrikler. Süpersin. Azimle çalışmanın karşılığı mutlaka alınır. Eminim bunadan sonra daha çok çalışıp çok güzel şeyler başaracaksın.    N.Kirpi



   Nejdet Hocammm 
İstanbul
01.08.2015 20:58:44   

hocam merhaba,tercihler de açıklandı bu sene benim için bitti,şimdi yepyeni bir hayat başlıyor ben ve benim gibiler için, mesajı uzun tutup sizi sıkmak istemiyorum,bir şey unuttuğumu fark ettim. siz ve sizin gibi iyi yürekli hocalarım sayesinde evde kendim çalışarak hayalim olan hukuk fakültesini kazandım. sizi çok seviyorum ve çok teşekkür ediyorum. umarım size yüz yüze teşekkür etme imkanıda bulurum. hayatınızda hep mutlu olan hocam. iyi akşamlar :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Ne desem bilemedim ki şimdi, çok duygulanıyorum. Hiç tanımadığım bilmediğim öğrencim. Tebrikler yolun açık olsun.    N.Kirpi



   elif bozkurt 
tekirdağ
27.07.2015 17:16:06   

merhaba hocam Sizin sayenizde matematik sorularının hepsini çözüyorum Seneye YGS gircem ama daha şimdiden kendimi hazır hissediyorum. Size çok ama ama teşşekür ederim
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Umarım sınavında çooook güzel geçer ve lys ye bomba gibi girersin.    N.Kirpi



   eda baş 
bartın
11.07.2015 00:26:23   

hocam merhaba.derslerinizi dinlemeyeli nerdeyse bi üç yıl oldu.üç yıl önce öss ye hazırlanırken sayfanızdan çok faydalandım.şimdi üniversite son sınıf oldum kpss ile uğraşıyorum ve ben yine size geldim.üç yılda neler değişti pek bi haberim yok .tek bi temennim bu senede kpssde sizden faydalanmak umarım yardımcı olursunuz..mutlu kalın en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Söz konusu matematik ise her zaman yardımcı olabilirim. bol şans.    N.Kirpi



   Bilal Gönenç 
eskişehir
30.06.2015 15:05:07   

Hocam matematiğe eşimin aldığı derslerle başladım. Matematiği bana 0 dan matematiği siz öğretiniz ama hedefime ulaşmama için bu senede hazırlanmam lazım. Bir ev hanımı olarak matematiği bu kadar sevbilceğimi düşünmezdim yada başarabilceğii düşünmezdim. Bu derslere gerçekten ihtiyacım vardı dersleri kapatmadığınız için teşekür ederim .
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)





   Tolga Yılmaz 
Kocaeli
26.06.2015 16:26:30   

Hocam dersleriniz çok iyi ve anlaşılır Allah sizden razı olsun.Biz dershane dönemini yakalayamadık acaba etüt dersi videolar çekseniz konularla ilgili güzel olabilir.Ayrıca kaf tarzı size göre ygs'de çıkabilecek en iyi soru tiplerini derleyip sunabilirsiniz.Siz iyi niyetleri birisiniz.Bir çok kişinin hayallerine vesile oldunuz.Umarım bizimde hayallerimize vesile olursunuz bu sene.Hedef Ege Üniversite Makina :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Hadi hayırlısı inşallah.    N.Kirpi



   Ayse Aydin 
İzmir
20.06.2015 13:37:37   

Hocam ilk basta şunu belirtmeliyim ki sizi 10. Sınıfta keşfettim ve dersleri düzenli takip ettim.Ve su anda Dokuz Eylül Hukuk 2.sinifsam burayı kazanmam da emeğiniz büyük. İyi ki varsiniz hocam.Tesekkur ederim.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Aldığın derslere ve çalışma şekline baktım da gerçekten çok güzel ve düzenli çalışmısın. Hakkın olan yeri kazanmışsın. Seni canı gönülden tebrik ederim.    N.Kirpi



   Mustafa Ekim 
Konya
20.06.2015 00:29:39   

İnternette siz gibi anlatabilen birini bulamadım, teşekkürler. Çözümlü soru videolarını izleyip birkaç test de kendim çözdükten sonra halloluyor.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekkürler. Bol şans.    N.Kirpi



   hacer-ilhamiye 
Ankara
27.05.2015 20:17:09   

Hocam iyiki varsınız sizin sayenizde mat 2 deki eskikliklerimizi kapattık. İkimizde hukuk istiyoruz.Hocam kazanınca size mutlaka mesaj atacağız.Sayenizde umutluyuz inşallah.Tekrar iyiki varsınız çok teşekkür ederiz :):)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Güzel haberlerinizi bekliyor olacağım. Başarılar dilerim.    N.Kirpi



   Buse 
İzmir
07.05.2015 20:24:08   

Nejdet ve Tekin hocam, siz bizim gibi başarmak çabalamak hayallerini gerçekleştirmek isteyen insanların kahramanlarısınız siz bizim kurtarıcımızsız siz karanlık yolumuzu aydınlatan rehberlerimizsiniz siz bu kadar uzaktan bu kadar çok öğrenciye kendini ve matematiği sevdiren bizim en büyük destekçimizsiniz bu ülkenin sizin gibi işini severek ve öğrencileri düşünerek yapan insanlara ihtiyacı var siz iyiki varsınız ve biz iyiki sizlerden haberdarız
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN.    N.Kirpi



   yağmur cihangir 
diyarbakır
04.05.2015 20:45:03   

Merhaba hocam 11.sınıf öğrencisiyim bu yaz tatilinde mat1 ygs yi bitirmek istiyorum sizinle bu sene ve geçen sene yazılılarıma sizinle birlikte hazırlandım çok verimli ve başarılı oldum Allah razı olsun İnşallah bu yaz tatili de çok verimli ve başarılı olacak SİZİN SAYENİZDEE!!!
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çok sevindim. yeni dönemde sana bol şans ve başarı diliyorm.    N.Kirpi



   mehmet 
k.maraş
04.05.2015 13:01:38   

Nejdet hocam yıllar sonra bi uğrayıp teşekkür yazmak istedim. teşekkürler hocam iyi varsın.2010 seni keşfetmiştim ve lise bitince 2012 hayalimdeki bölümü bilgisayar müh. kazandım...
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Tebrikler, inan çok mutlu oldum.    N.Kirpi



   Velat Gürhan 
Diyarbekir
28.04.2015 15:23:03   

merhaba,hocam bileşke ve köklü fonksiyonlar için yorumumuzu beklediğinizi söylemiştiniz videoda:Bence müthiş bir videoydu.teşekkürler
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Ben de teşekkür ederim. Sevgiler.    N.Kirpi



   kadir uzun 
konya
26.04.2015 16:45:50   

hocam saygılar.yaşım 45 gaza geldim dgs ye hazırlanıyorum.sayenizde bu yaşa kadar öğrenemediğim bir çok konuyu öğrendim.nasipse mimarlık okumak istiyorum.sayenizde kendime güvenim geldi,kazanacağıma inanıyorum.dersanelerin denemelerindede genelde dereceye giriyorum.sizden öğrendiklerimlede ilkokul 3 e giden kızım var onu ders çalıştırıyorum o da özellikle matematikte öğretmenininin gözdesi haline geldi.bu yaşımda banada bir hedef sundunuzya ne diyeyim ALLAH sizden razı olsun.saygılarımı sunarım kirpi hocam.ALLAH'a emanet olun.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Kadir bey azminiz ve çalışma arzunuz çocuğunuza ilham olur inşallah. Bu konuda katkım olduysa ne mutlu bana. inanın çok gurulandım. Allah gönlünüze göre versin.    N.Kirpi



   Faruk ... 
izmir
13.04.2015 13:19:33   

merhaba hocam bu zamana kadar matematikte çok şey kattınız bana,dersleinizin anlatımı çok akıcı gerçekten.meslek lisesi mezunuyum son 2 senede çalıştım suan ege elektrik-elktronik mühendisliği okuyorum. ancak iyi bir mühendis olabilmek için iyi bi matematik gerek ve sizin gibi her konuyu titizlikle işleyen biri yok hatta kalkülüsü anlatan biri yok diyebilirim tam olarak.eğer kalkülüs dersleride hazırlıyabilirseniz çok memnun olurum. teşekkürler..
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Tesekkurler cok ama cok gururlandim. Benden ancak bu kadar daha fazlasi inan yok. Sana bol sans ve tebrikler.    N.Kirpi



   sinem tosun 
ankara
05.04.2015 21:18:58   

akıçı ve anlaşılır anlatımınız için teşekkürler
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)





   Murat Öz 
İzmir
06.03.2015 23:34:47   

Matematiği sizle hallettim diyebilirim. Pamukkale Tıp'tan selamlar :) Teşekkürler :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: :) Bir tıp kazanmak ister biri kazandığını ifade eder. Harikasınız. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.    N.Kirpi



   Enis Yılmaz 
İstanbul
02.03.2015 10:44:15   

Nejdet Hocam Sizin Sayenizde Matematikte Çok İyi Bir Noktaya Vardım.Ygs Çok Az Bir Gün Kaldı Hocam Sizden Bir Tek İstegim Oda O İyi Kalbinizle Bizlere Dua Etmeniz.Tıp İstiyorum İnş Olucak Hocam.Vazgeçmicem Bu Sene Olmazsa Seneye Olur. :) Sizin Gibi Bir Hocayla İyiki Tanışmısım Sizi ÇOOOK ÇOOKK SEVİYORUM.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Kıyamam umarım herşey yolunda gider ve istediğin bölümü kazanırsın. İnsallah.    N.Kirpi



   filiz pursuk 
diyarbakır
22.02.2015 22:03:34   

merhaba hocam öncelikle size cok teşekkür etmek istiyorum. matematiği sizinle sevdim ve diyebilirim ki sizin sayenizde üniversiteyi kazanmıştım.şimdi de kpss ye hazırlanıyorum. kpss matematiğinde sayısal mantık da cıkıyor. acaba bu bölümü de anlatmanız mümkün mü?
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: üzerinde bir çalışmam var ama biraz zaman alacak umarım yetiştirebilirim.    N.Kirpi



   vedat ünal 
Bursa
20.02.2015 21:12:08   

merhaba hocam ben sedat abimin üyeliğinden giriyorum.hocam sizin hakkınız nasıl ödenir bilmiyorum ama ALLAH ın izniyle bu sene kazanırsam kazanmama vesile olan sizlersiniz :-) hocam böyle bir proje yaptığınız için çok ama çok teşekkür ederim..bu işten sadece para değil hocam sizinle tanışan çoğu insanın duaları kazandınız...İnşallah sizin gibi öğretmenler karşımıza hep çıkar..
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekkürler ve gerçekten de dualarınızın üzerimden eksik olmadığını hissediyorum. hepinizden Allah razı olsun.    N.Kirpi



   Yunus 
İstanbul
16.02.2015 02:30:21   

Nejdet hocam, geometri konusunda size çok teşekkür ediyorum gerçekten ben geometri konusunca çok sıkıntım vardı siz anlatmaya başlayıncaya kadar.Kolay soru bankalarını çözmeye çalışırdım boşum da olurdu artık orta-zor soruları çözemediğim soru çok az bırakıyorum sayenizde . benim bu sıkıntımı aldınız sizden Allah razı olsun. Şuan analitik dersinizn yarısındayım herşey çok iyi. Kralsınız sizden anlamamak elde değil.:) Üniversite izmir düşünüyorum geldiğimde elinizi öpmek isterim.Kalın sağlıcakla
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Her zaman beklerim el öptürmem ama çay içeriz.    N.Kirpi



   sevde özdamarlar 
kayseri
12.02.2015 20:51:01   

saygı-deger nejdet hocam.. okdar güzel anlatıyorsunuz ki..iyi ki buldum sizi.. geç buldum ama buldum..:)ağzınıza,aklınıza sağlık.. inşallah bu anlattığınız bilgilerle de gerçek sınavda başarılı olurum.. iyiki varsınız iyiki..MAŞALLAH diorumki nazarlar olmasın diye..:D
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekür ederim iyi düşünceleriniz ve dilekleriniz için. Size sınavınızda bol şans diliyorum.    N.Kirpi



   hatice erçal 
zonguldak
03.02.2015 23:13:36   

ben açık lise ikinci sınıftayım evli ve iki oğlumvar.bişeyler yapma gayretindeyim ama alt yapım olmadından çok zorlanıyorum matematiğim hiç yok sıfır metninizi duydum umarım bende bişeyler öğrene bilirim
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız.    N.Kirpi



   ibrahim KARAARSLAN 
DİYARBAKIR
03.02.2015 00:13:46   

sayın hocam, ben okulu bırakmıştım ta ki askere gidip gelene kadar; askerden sonra sizin videolarınız olsun detay hocamızın dersleri olsun yani on numara beş yıldız, kızıp bağırmak yok:) anlamadıysak başa sar bi daha dinle aynı (kibar) ses tonuyla :) velhasıl kelam şuan İstanbul emniyet müdürlüğünde polis memuru olarak görev yapmaktayım sizi çok seviyorum:) ALLAH sizin gibi değerli öğretmenleri başımızda eksik etmesin nice nice Necdet KİRPİ ve detay hocalar yetişir inşallah bu memlekette :) SAYGILAR :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Sizlerden de Allah razı olsun. Burdaki derslerin işleyişini iyi çözmüşsünüz. Eksik yanları olduğu gibi avantajlı yanlarıda çok :)    N.Kirpi



   Burak Aydul 
Mersin
01.02.2015 23:35:59   

Hocam öncelikle merhaba konu anlatımınız o kadar güzelki matematikten nefret ederken favori dersim oldu allah sizden razı olsun elinize dilinize sağlık :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Süpersin vallahi.    N.Kirpi



   mahsum aydoğan 
mardin
01.02.2015 19:32:36   

hocam mrb sizin hakkınız ödenmez gerçekten de benim matematiğimin gelişmesinde sizin katkınız fazla. Hocam bu lys kimyasınada bir el atsanız.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: :) keşke mümkün olsa da her branştan dersler hazırlasam    N.Kirpi



   melisa yıldırım 
ankara
31.01.2015 17:20:49   

hocam merhaba sizin videolarınızı izledikten sonra soruları daha rahat çözmeye başladım. size çok teşekkür ederim hocam emekleriniz ve katkılarınız için :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çok daha iyi olacak inşallah.    N.Kirpi



   yusuf pürçek 
istanbul
27.01.2015 20:12:56   

hocam ben sizden çoook memnunum allah sizden razı olsun matamatik le hiç ilgim yoktu önce allah ın izni ile sonrada sizin o güzel matematik anlatışınızla kastamonu üni. yapı denetimi kazandım 2 yıllık şimdi de dgs ye hazırlanıyorum.önümde 1.5 yıl var şimdiden başlayayım dedim dgs yi de sizinle çalışıcam inşallah bunuda kazanırım.önce size sonrada üzerimda ameği olan ahmet kardeşime teşekkürü borç bilirim.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekkürler. Daha çok zamanın var eminim başarırısın.    N.Kirpi



   sedat gerçekcioğlu 
ankara
26.01.2015 11:01:44   

Selamun aleyküm hocam 2014 de dgs sınavına hazırlandım konuları dinlerken gerçekten bunlar neyden bahsediyor diyordum bu sene yani 2015 te dershanedeki bir arkadaşım sizi önerdi gerçekten sizin vesilenizle matematikten zevk almaya başladım teşekkür ederim Allah razı olsun maşaAllah size çok güzel bir anlatımınız ve tam öğrencinin beynine nokta atışınız var
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çooook teşekkür ediyorum. Sınavında başarılar dilerim.    N.Kirpi



   kübra 
adıyaman
20.01.2015 20:22:36   

merhaba hocam ben besyo okuyorum,az çok biliyorsunuzdur besyo okuyanlar pek ders çalısmaz ve bunun için atanacakları zamn sıkıntı olur bende yorumları okudum ve düzenli olarak sizin videoları takip etmeyı düşünüyorum.. sonucu bildiririm size :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum. Bol şans.    N.Kirpi



   bengü kundakçı 
adana
18.01.2015 23:01:58   

merhaba hocam. ben istanbulda işletme okurken sadece sizden ders dinleyerek sınava hazırlandım.istediğim bölüm olan rehberlik ve psikolojik danısmanlığı kazandım. çoooooooook teşekkür ederim hocam iyiki varsınız :)şimdi kardeşimde sizinle sınava hazırlanacak.Bize verdiğiniz emek için çok teşekkür ederim :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çok duygulandım. Teşekkürler. Umarım kardeşinde istediği bölümü ve üniversiteyi kazanır.    N.Kirpi



   Ecem Kocaoğlu 
bursa
13.01.2015 22:48:53   

O kadar cok işlem hatası yapıyorsunuz ki hiç bilmeyen birinin kafasını daha cok bulandırıyorsunuz. Bazen ekranın ıcıne girip hayır o öyle olmuyor diyesim geliyor. İşlem hatalarını düzeltirseniz anlamamız daha kolay olacaktır.Sevgiler...
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Evet Ecem haklısın bu yüzden her videonun yanında bir HATA BİLDİRİMİ butonu var. Ordaki linki kullanarak hatayı bildirirsen uygun olduğumda düzeltirim.    N.Kirpi



   saygın 
çorum
08.01.2015 17:39:31   

hocam siz çok başkasınız.Geometri sınavına son gün çalışılmaz sanıyordum..Son gün sadece soru çözüm videolarını izlemem yeterli oldu...Her şey sayenizde.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Demeki ki 2 gün değil daha düzenli çalışsan Allah bilir neler olur. Denemekte fayda var :)    N.Kirpi



   Yakup Arıcıoğlu 
Bayburt
08.01.2015 13:33:11   

Merhabalar hocam.Sayı problemlerini çok iyi anlatmışşısınz.Canınızı sıkmayın.:)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekkürler.    N.Kirpi



   Mehmet Önge 
Mersin
03.01.2015 16:32:36   

Sevgili Nejdet Hocam, Lisede 4 senede öğrenemediğim bilgileri sayenizde çok kısa bir sürede eksiksiz öğrendim.Keşke herkes sizin gibi cana yakın bu kadar istekli ders anlatsa.Gerçekten parmakla gösterilecek öğretmenlerdensiniz.Umarım seneye İzmir'i kazanırsam sizinle tanışma imkanı bulurum.Emeklerinizden dolayı çok teşekkür ederim :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Ben de teşekür ederim. Her zaman İzmir e beklerim.    N.Kirpi



   ayse 
artvin
29.12.2014 16:27:26   

Sayın hocam, 5 yıl önce sizi buldum ve o günden beri hayatımda birçok katkınız oldu.Bugün kazandıysam sadece sizin sayenizde diyebilirim.Ygs ye hazırlanırken sizi takip ettim kazandım şimdi de kpss öğrencisiyim yine inş sizin sayenizde matematikte kendime güveniyorum iyiki varsınız herşey için teşekkürler...
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: 2009 2015 vay 6 yıl ne çabuk geçti de mezunlarımız geri dönüş yapiyor. Çok mutlu oldum inşallah iş hayatına attıldığınızda da yazarsınız. Sağolun.    N.Kirpi



   İrem Demir 
İstanbul
25.12.2014 14:11:17   

Hocam yeni soru çözüm videolarınızı bekliyorum. Size doyamadım bu kadar muhteşem anlatan bir hoca olamaz! Tekrar tekrar teşekkür ederiz :) Umarız yeni videolarınız yakında burada olur.. Hoşcakalın..
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Teşekürler. Ömrümüz el verdiği sürece yeniliklere karşi değiliz.    N.Kirpi



   aysegunes.07@gmail.com 
antalya
24.12.2014 20:38:36   

Mrb Sayın Nejdet Hocam integral 9. ders 151 soruda inşallah mühendis olur da böyle integral alırsınız dediniz...bende sayenizde demek için msj yazayım dedim....yalova üniversitesi ulaştırma mühendisliği kulübü başkanı AYŞE GÜNEŞ..
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Ben bile hatırlamıyorum ama sen utumamışsın çok sağol çok sevinidim. Kulübünde başarılar.    N.Kirpi



   Cem Balca 
İstanbul
18.12.2014 01:38:34   

Nejdet hocam sınav döneminden geçtim, stresinden kurtuldum ve üniversiteye başladım. Bir düz lise mezunu olarak açıkçası lisenin eğitim imkanları yeterli değildi öğrencisi ve öğretmenleriyle. Siz temel sıkıntımı gidermem de ve orta ileri seviyelere geçmemde sınavda belki genelde büyük bir başarı yakalayamasam da istediğim üniversiteye istediğim bölüme yaşamak istediğim şehre ve mutlu hayata sizin sayenizde kavuştum. Teşekkürü bir borç biliyorum ve burada yazmakla da bu borcu ödeyemeyeceğimi bir ömür farkında olacağım. Belki de sizler sayesinde farkındalık kazanarak hayallerimiz ve isteklerimiz doğrultusunda dünyayı değiştirmenin zamanı gelmiştir. :) İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler. Beyazıt'tan sevgilerle
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Bunları duymak ve bilmek o kadar güzel ki anlatamam. Hissettiğim duygular muhteşem. Allah yolunu açık etsin umarım sen de mesleğini bu duygular içinde icra edebilirsin.    N.Kirpi



   aleyna zafer 
sakarya
15.12.2014 18:10:31   

Hocam ben de daha sizin derslerinize kayıt olmadan sizi çok iyi tanıdım. İnşallah daha da uygun zaman bulduğumda kesinlikle ilk işim derslerinize kayıt olmak olucak ben de bu kadar ileriye gideceğimi hiç düşünmüyordum matematik öğretmenim sürekli matematik öğretmeni olmam için ısrar ediyor :)) Ama benim hedeflerim daha yüksek. Allah nasip ederse sizin sayenizde çok güzel yerler kazanacağız buna gerçekten inanıyorum.Saygılar.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: En kısa sürede seni aramızda görmek dileği ile.    N.Kirpi



   Kubilay Yucal 
istanbul
15.12.2014 18:03:32   

Hocam problemler dersinin sonundan oldukça memnun kaldım.Yazmamızı rica etmişssiniz.Sanırsam bütün soru tiplerini göstermişsiniz.Çok teşekkürler.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: :) Öyle dememişimdir sadece mum sorularında teredütüm vardı o konuda dönüş istediğim hatırlıyorum ama neyse belli mi olur geçmiş samam istemişimdir de . zahmet verdim çoooook teşekkür ederim sizler için elimden geleni yapmaya çalıştım.    N.Kirpi



   Seda Doğan 
Ankara
10.12.2014 21:07:03   

Hocam siz harikasınız! Allah razı olsun o kadar güzel anlatıyorsunuz ki maalesef dershaneye gidemiyordum sayenizde eksiklerimi kapatıyorum :) çok mutluyum sizin sayenizde hocam,matematik çözebiliyorum artık. ÇOK TEŞEKKÜREDERİM VERDİĞİNİZ BİLGİLER İÇİN... :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çoooook teşekkür ederim bir nebze de olsa yardımım dokunuyorsa ne mutlu bana. şimdiden bol şans diliyorum sana.    N.Kirpi



   burcui akkkaya 
ankara
09.12.2014 13:37:59   

hocam mat2 nin istatistik konususunu hazırlıcakmısınız? lütfeeeen onuda hazırlayım ççok kolay gibi duruo ama ince detaylar var onu sizden öğrenmemiz lazım hocam.. sevgiler .
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Umarım en kısa sürede hazırlayabilrim inşallah.    N.Kirpi



   Nezir Özesen 
şanlıurfa
09.12.2014 09:23:31   

hocam merhaba :) emeğinize yüreğinize sağlık . emeğenizin karşılığını almak bu olsa gerek sizi seven ve size dua eden binlerce öğrenciniz var bu muhteşem bir duygu olmalı herhalde :) o güzel ses tonunuzla anlattığız dersler için size can gönülden teşekkür ediyorum .Biz çok şanslıyız ! sizi tanımak sohbet etmek isterdim doğrusu çevrenizde olan öğrencilerinizi kıskandım şimdi :)sizin sayenizde şu an hayalimdeki bölümdeyim:istanbul üniversitesi hukuk fakültesi.Her şey için tekrardan teşekkürler,hakkınızı helAl edin kendinize çok iyi bakın...
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Nasıl mutlu oldum inanamazsın, tabi bu başarı sana ait benim sanırım biraz yardımım olmuş. Darası bir çok öğrencime diyelim ve sana teşekkür edelim bizi unutmadığın için. Yolun açık olsun.    N.Kirpi



   elif demir 
ankara
06.12.2014 19:02:17   

hocam öncelikle merahabalar.hocam malum sınav yaklaşıo allah razı olsun bütün konular hemen hemen var ama istatistik ve geometrinin bazı konulşarı eksik. okları lütfen en kısa sürede tamamlarsanız çok mutlu oluruz :) gerçekten. sizi sevioruöm ellerinizden öpüorum saygılar sevgiler.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Evet çok konumuz eksik umarım hazırlayabilirim. bende sizleri seviyorum.    N.Kirpi



   Melek  
kocaeli
06.12.2014 18:07:08   

hocam bundan 3 ay önce size mesaj atmıştım belki hatırlarsınız belki hatırlamazsınız :) dershaneye gidemediğimi ve hiç matematik bilmediğimi söylemiştim bu yıl üniversite sınavına hazırlanıyorum bu 3 aylık sürede matematiğim inanılmaz ilerledi sürekli elime soru bankası alıp çözmek geliyor benim gibi matematikten nefret eden insanı bile bu duruma getirdiniz size çok çok çok teşekkür ediyorum eğer bu yıl hayallerimdeki bölümü kazanırsam bunda sizin payınız büyük olacak tekrardan çok teşekkürler :) :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Sevgili Melek mesajını yayınladığım gün bir de sana cevap yazmıştım ama şimdi fark ediyorum ki cevap kayıt ediilmemiş çok üzgünüm. umarım seni üzmemişimdir. Daha önce bana özelden yazdığın mesajı da hathırlıyorum özel ders öğretmeni bulmadan acaba üniversiteye hazırlanabilir miyim diye teretütlerin vardı. işte bende sana burdaki dersleri al demiştim görüyorum ki mutlusun ama şu sıralar kredin olmasına rağmen ders çalışmayı durdurmuş görünüyorsun umarım bir sorunun yoktur. Sana bol şans diliyorum.    N.Kirpi



   onur TOKLU 
izmir
03.12.2014 18:57:37   

Hocam sizinle 1 hafta önce tanıştım.Anlatımınız gayet güzel.Hocam ben tamamen sözel öğrencisiyim ama sözelden bir bölüme yerleşmek istemiyorum.Matematik hiç yapamıyorum inşallah sayenizde bu sene lysden matematik yapmış olarak çıkarım :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: şimdiden bol şans dilerim.    N.Kirpi



   Buse 
izmir
01.12.2014 20:02:45   

Nejdet hocam size nasıl teşekkür etsem az kalır şuan gerçekten kelimeler kifayetsiz.Birini ilk defa hiç tanımadan bu kadar çok seviyorum size minnettarım sizden haberdar olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum Allah sizden razı olsun her şey gönlünüzce olsun konuları müüthiş bir titizlikle anlatıyosunuz çok teşekkürler iyiki varsınız
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çok duygulandım ve gururlandım. Kıymet bilen tüm oğrencilerime teşekürler.    N.Kirpi



   Tayfun Taşkın 
İstanbul
25.11.2014 21:05:47   

Öncelikle selamün aleyküm diyerek sözlerime başlamak istiyorum Nejdet hocamızdan Allah razı olsun her zaman yardımcı oldu.Bu ülke ancak bu tür hocaların sayesinde gelişir.Bazıları anlatırken sadece para kazanma amacıyla anlatıyor öğrenci öğrenmiş öğrenmemiş umrunda değil ancak Nejdet hocamız elinden geleni yaptığına inanıyorum ve tekrardan Allah razı olsun diyorum.
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Aleykümselam. Teşekür ederim. Allah sizlerden de razı olsun.    N.Kirpi



   Tayyip Kırdudu 
Kocaeli
25.11.2014 16:16:44   

Hocam biraz geç oldu ancak girebildim öğretmenler gününüz kutlu olsun siz mükemmel bir eğitimcisiniz :)
(Bu mesaj www.internetteders.com sitesine hitaben gönderilmiştir.)



Cevap: Çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.    N.Kirpi


Diğer mesajları okumak istiyorum dersen